Впродовж останніх років заклад постійно працює над створенням скоординованої комплексної системи корекційно-реабілітаційної допомоги дітям із психофізичними порушеннями, здійсненням вчасної підтримки і психолого-педагогічного супроводу дітей та їх родин протягом всього часу перебування дитини в закладі.
Основними напрямками діяльності КНЗ "Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" є:
- створення особливих умов виховання, навчання і утримання учнів (вихованців);
- створення спеціальних умов для корекційної спрямованості навчання, відновлення фізичного здоров’я, подолання порушень психічного розвитку;
- здійснення індивідуального та диференційованого підходу у навчанні та вихованні з урахуванням характеру психічного порушення;
- забезпечення умов для розвитку нахилів і здібностей, здобуття учнями певного освітнього рівня загальної середньої освіти;
- виховання громадянина України;
- виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;
- виховання в учнів (вихованців) поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;
- реалізації права учнів (вихованців) на вільне формування політичних і світоглядних переконань;
- виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян, як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів (вихованців).
Мережа класів: Початкова школа (підготовчий, 1-4 кл.)
Основна школа (5-10 кл.)
Мова освітнього процесу: українська
Утримання та навчання вихованців здійснюється за рахунок державних коштів
Потужна спроможність закладу :230 учнів
Навчається станом на 01.01.2018 року 235 учнів . З них: 35 за індивідуальною формою навчання
Територія обслуговування: м.Житомир, Житомирська область.
В закладі є 2 спальних корпуси, де мають змогу проживати під час корекційно-розвиткового процесу 110 вихованців
Доступність для осіб з обмеженими можливостями пересування забезпечується за допомогою пандуса
Матеріально-технічне забезпечення закладу:
кількість будівель- 13 загальною площею 3965,8 м2
площа земельної ділянки - 16811 га
на балансі установи станом на 01.12.2017 один автомобіль ГАЗ - 27, 1990 року випуску
кількість комп*ютерів 37 шт.
бібліотечний фонд: 9 322 шт.
Дата заповнення форми №3* |
01.10.2017 |
ПІБ та контакти особи, відповідальної за заповнення форми (телефон, електронна адреса) |
|
*форма заповнюється керівником інтернатного закладу або уповноваженою ним особою та подається до обласної державної адміністрації
ФОРМА № 3
МОНІТОРИНГ ЗАКЛАДУ ІНСТИТУЦІЙНОГО ДОГЛЯДУ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ
РОЗДІЛ 1. Загальна інформація про заклад
Повна назва закладу |
КНЗ «Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Житомирської обласної ради |
||
Поштова адреса закладу, індекс |
10014 м. Житомир, вул. Синельниківська, 12 |
||
Номер телефону 22-75-96 |
Адреса сайту zhytspetsshkola.at.ua |
SPSCHiZt.9@gmail.com |
|
Засновник |
Обласна рада |
||
Тип закладу (вибрати потрібне): 1) загальноосвітня школа-інтернат (для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, для дітей, які потребують соціальної допомоги); 2) спеціалізована школа інтернат з поглибленим вивченням окремих предметів; 3) спеціалізована школа-інтернат (ліцей-інтернат) спортивного профілю; 4) спеціалізована мистецька школа-інтернат; 5) спеціалізований військовий (з посиленою військово-фізичною підготовкою) ліцей-інтернат; 6) гімназія-інтернат; 7) ліцей-інтернат, 8) колегіум-інтернат; 9) спеціальна школа-інтернат; 10) санаторна школа-інтернат; 11) навчально-реабілітаційний центр; 12) дитячий будинок; 13) будинок дитини; 14) спеціалізований будинок дитини; 15) дитячий будинок-інтернат; 16) навчально-виховний комплекс у складі, якого є інтернат*; 17) інший тип закладу (вказати) |
Спеціальна школа-інтернат |
||
Спеціалізація закладу (заповнюють усі заклади)** |
Діти з особливими освітніми потребами, для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку |
||
Ступінь (І, І-ІІ, ІІ-ІІІ, І-ІІІ) - для закладів системи освіти, крім дитячих будинків |
І-ІІ |
||
Наявність дошкільного відділення (для закладів системи освіти, крім дитячих будинків) (так/ні) |
Ні |
||
Відстань до обласного центру (км) |
0 |
||
Відстань до районного центру (км) |
0 |
||
Проектна потужність закладу (кількість осіб) |
230 |
||
Планова ємність закладу (кількість осіб) |
230 |
РОЗДІЛ 2. Інформація про вихованців закладу (станом на 01.10.2017 року)
2.1. Кількість осіб |
||||||||||
Кількість дітей віком 0-17 років* (за списками) станом на 01.10.2017, з них: |
226 |
|||||||||
хлопців |
161 |
|||||||||
дівчат |
71 |
|||||||||
Кількість осіб віком 18 і старше років (за списками) станом на 01.10.2017 |
6 |
|||||||||
Фактична кількість дітей станом на 4 жовтня 2017 року |
194 |
|||||||||
Кількість «родинних груп» дітей (рідні брати, сестри) |
12 |
|||||||||
Кількість дітей в «родинних групах» (рідні брати, сестри) |
27 |
|||||||||
2.2. Розподіл за віком |
||||||||||
0-2 роки* |
3-5 років* |
6-10 років* |
11 -15 років* |
16 -17 років* |
18 років і старші** |
|||||
|
|
89 |
118 |
19 |
6 |
|||||
2.3. Розподіл за географічним походженням |
||||||||||
Кількість дітей з населеного пункту, у якому знаходиться заклад |
Кількість дітей з інших населених пунктів цього району\ОТГ |
Кількість дітей з інших районів\ОТГ |
Кількість дітей з інших областей |
Невідомо (кількість дітей) |
||||||
126 |
53 |
53 |
- |
- |
||||||
2.4. Розподіл за формою утримання |
||||||||||
Кількість дітей, які частково чи повністю утримуються в закладі за рахунок батьків |
232 |
|||||||||
Кількість дітей, повністю утримуються у закладі за рахунок держави (батьки, чи інші законні представники кошти не сплачують) |
|
|||||||||
2.5. Розподіл за формою перебування |
||||||||||
Кількість дітей, які перебувають у закладі цілодобово (навчаються і проживають) |
102 |
|||||||||
Кількість дітей, які перебувають у закладі на денній формі утриманні (денний догляд) |
- |
|||||||||
Кількість дітей, які навчаються у закладі, але проживають вдома |
95 |
|||||||||
Кількість дітей, які перебувають на індивідуальному навчанні і проживають вдома |
35 |
|||||||||
2.6. Інформація про статус |
||||||||||
Кількість дітей-сиріт |
3 |
|||||||||
Кількість дітей, позбавлених батьківського піклування |
4 |
|||||||||
Кількість дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які можуть бути усиновлені |
|