Неділя, 28.04.2024, 06:40
Вітаю Вас Гість | RSS

КНЗ "Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат"

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Особливості навчально-виховного процесу

Впродовж останніх років заклад постійно працює над створенням скоординованої комплексної системи корекційно-реабілітаційної допомоги дітям із психофізичними порушеннями, здійсненням вчасної підтримки і психолого-педагогічного  су­проводу дітей та їх родин протягом всього часу  перебування дитини в закладі.

 

Основними напрямками діяльності КНЗ "Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" є:

 

  • створення особливих умов виховання, навчання і утримання учнів (вихованців);
  • створення спеціальних умов для корекційної спрямованості навчання, відновлення фізичного здоров’я, подолання порушень психічного розвитку;
  • здійснення індивідуального та диференційованого підходу у навчанні та вихованні з урахуванням характеру психічного порушення;
  • забезпечення умов для розвитку нахилів і здібностей, здобуття учнями певного освітнього рівня загальної середньої освіти;
  • виховання громадянина України;
  • виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і  звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших  народів і націй;
  • виховання в учнів (вихованців) поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і  громадянина;
  • реалізації права учнів (вихованців) на вільне формування політичних і  світоглядних переконань;
  • виховання свідомого ставлення до свого здоров’я  та здоров’я інших громадян, як  найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і  зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів (вихованців).                    

Мережа класів: Початкова школа (підготовчий, 1-4 кл.)

Основна школа (5-10 кл.)

Мова освітнього процесу: українська

Утримання та навчання вихованців здійснюється за рахунок державних коштів

Потужна спроможність закладу :230 учнів

Навчається станом на 01.01.2018 року 235 учнів . З них: 35 за індивідуальною формою навчання

Територія обслуговування: м.Житомир, Житомирська область.

В закладі є 2 спальних корпуси, де мають змогу проживати під час корекційно-розвиткового процесу 110 вихованців 

Доступність для осіб з обмеженими можливостями пересування забезпечується за допомогою пандуса

Матеріально-технічне забезпечення закладу:

кількість будівель- 13 загальною площею 3965,8 м2

площа земельної ділянки - 16811 га

на балансі установи станом на 01.12.2017 один автомобіль ГАЗ - 27, 1990 року випуску

кількість комп*ютерів 37 шт.

бібліотечний фонд: 9 322 шт.

Дата заповнення форми №3*

01.10.2017

ПІБ та контакти особи, відповідальної за заповнення форми (телефон, електронна адреса)

 

  • І.В. 0975314994 marchuk.irina79@gmail.com

 

*форма заповнюється керівником інтернатного закладу або уповноваженою ним особою та подається до обласної державної адміністрації

 

ФОРМА № 3

МОНІТОРИНГ ЗАКЛАДУ ІНСТИТУЦІЙНОГО ДОГЛЯДУ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ

 

РОЗДІЛ 1. Загальна інформація про заклад

 

Повна назва закладу

КНЗ «Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» Житомирської обласної ради

Поштова адреса закладу, індекс

10014 м. Житомир, вул. Синельниківська, 12

Номер телефону

22-75-96

Адреса сайту

zhytspetsshkola.at.ua

E-mail

SPSCHiZt.9@gmail.com

Засновник

Обласна рада

Тип закладу (вибрати потрібне):

1) загальноосвітня школа-інтернат (для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, для дітей, які потребують соціальної допомоги); 2) спеціалізована школа інтернат з поглибленим вивченням окремих предметів; 3) спеціалізована школа-інтернат (ліцей-інтернат) спортивного профілю; 4) спеціалізована мистецька школа-інтернат; 5) спеціалізований військовий (з посиленою військово-фізичною підготовкою) ліцей-інтернат; 6) гімназія-інтернат; 7) ліцей-інтернат, 8) колегіум-інтернат; 9) спеціальна школа-інтернат; 10) санаторна школа-інтернат; 11) навчально-реабілітаційний центр; 12) дитячий будинок; 13) будинок дитини; 14) спеціалізований будинок дитини; 15) дитячий будинок-інтернат; 16) навчально-виховний комплекс у складі, якого є інтернат*; 17) інший тип закладу (вказати)

Спеціальна

школа-інтернат

Спеціалізація закладу (заповнюють усі заклади)**

Діти з особливими освітніми потребами, для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку

Ступінь (І, І-ІІ, ІІ-ІІІ, І-ІІІ) - для закладів системи освіти, крім дитячих будинків

І-ІІ

Наявність дошкільного відділення (для закладів системи освіти, крім дитячих будинків) (так/ні)

Ні

Відстань до обласного центру (км)

0

Відстань до районного центру (км)

0

Проектна потужність закладу (кількість осіб)

230

Планова ємність закладу (кількість осіб)

230

 

РОЗДІЛ 2. Інформація про вихованців закладу (станом на 01.10.2017 року)

2.1. Кількість осіб

Кількість дітей віком 0-17 років* (за списками) станом на 01.10.2017,

з них:

226

хлопців

161

дівчат

71

Кількість осіб віком 18 і старше років (за списками) станом на 01.10.2017

6

Фактична кількість дітей станом на 4 жовтня 2017 року

194

Кількість «родинних груп» дітей (рідні брати, сестри)

12

Кількість дітей в «родинних групах» (рідні брати, сестри)

27

2.2. Розподіл за віком

0-2 роки*

3-5 років*

6-10 років*

11 -15 років*

16 -17 років*

18 років і старші**

 

 

89

118

19

6

2.3. Розподіл за географічним походженням

Кількість дітей з населеного пункту, у якому знаходиться заклад

Кількість дітей з інших населених пунктів цього району\ОТГ

Кількість дітей з інших районів\ОТГ

Кількість дітей з інших областей

Невідомо

(кількість дітей)

126

53

53

-

-

2.4. Розподіл за формою утримання

Кількість дітей, які частково чи повністю утримуються в закладі за рахунок батьків

232

Кількість дітей, повністю утримуються у закладі за рахунок держави (батьки, чи інші законні представники кошти не сплачують)

 

2.5. Розподіл за формою перебування

Кількість дітей, які перебувають у закладі цілодобово (навчаються і проживають)

102

Кількість дітей, які перебувають у закладі на денній формі утриманні (денний догляд)

-

Кількість дітей, які навчаються у закладі, але проживають вдома

95

Кількість дітей, які перебувають на індивідуальному навчанні і проживають вдома

35

2.6. Інформація про статус

Кількість дітей-сиріт

3

Кількість дітей, позбавлених батьківського піклування

4

Кількість дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які можуть бути усиновлені

 

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz